Social links

077-5614459    

10 דברים שחשוב לדעת לפני שמפרסמים ביוטיוב

סוגי מודעות

True View   כולל את מודעות ה Instream מודעות ה video Discovery והתשלום הוא פר צפייה.

Instream או מודעות סרטון זורם

מודעות שהצופה יכול לדלג עליהן לאחר חמש שניות (דלג) והסרטון מופעל אוטומאטית.

Video Discovery

מופיעות בדף החיפוש כחלק מתוצאות החיפוש או בדף הצפייה בצד או על סרטון אחר. במודעה תופיע תמונה ממוזערת של הסרטון שלכם.  מודעות כאלה יכולות להופיע גם ברשת המדיה. הסרטון לא מתנגן אוטמאטית.

תהליך אישור מודעות

לאחר העלאת הסרטונים / מודעות יש להמתין יום עסקים עד שיאושרו. לכן  מומלץ להעלות את המודעות יום לפני מועד תחילת הקמפיין. מודעות בסטאטוס כשיר  eligible יכולות להופיע בתוצאות החיפוש אך עדין לא ירוצו עם כל התקציב עד שיקבלו את הסטאטוס  Approved

מומלץ לחבר את חשבון האדוורדס עם ערוץ היוטיוב

  • החיבור מאפשר לבצע רימרקטינג לאנשים שצפו או ביצעו אינטראקציה.
  • מאפשר להוסיף שכבת קריאה לפעולה call to action   – ראה כרטסת
  • מאפשר לצפות בנתונים רבים של הקמפיין

הוספת שכבת קריאה לפעולה call to action

  • חובה לקשר את חשבון האדוורדס לערוץ היוטיוב
  • מופיע בכל סוגי הסרטונים והמודעות
  • ניתן לקשר לאתר או לעמוד נחיתה

רימרקטינג

  • חובה לקשר את ערוץ היוטיוב כדי לייצר רשימת רימרקטינג
  • לא דורש הטמעת קוד להבדיל מרשימות רימקטינג ברשת המדיה והחיפוש
  • ניתן להגדיר מייד קהל שביקר אצלכם ב 30 הימים האחרונים
  • אפשר להשתמש בקהל של YouTube גם לרימרקטינג ברשת המדיה אבל לא ברשת החיפוש

מבנה קמפיין

ניתן להקים עד 10  קבוצות מודעות בתוך קמפיין וידאו

מיקוד

חשוב למקד את הקהל. ניתן למקד לפי :

  • מיקומים
  • הקשר
  • סרטונים מסוימים
  • נושאים
  • תחומי עניין
  • רימרקטינג
  • דמוגרפיה

וודאו שלא צימצמתם את הקהל יותר מידי

מכסת תדירות

בכל קמפיין כדאי לרשום מכסת תדירות כך שלכל צופה יהיה מספר מקבימלי של פעמים בהם צפה במודעה.

המרה לאחר צפייה

המונח מתייחס לסיטואציה בה הגולש ראה מודעה/ סרטון , גלש ברחבי הרשת ולאחר  מכן חזר וביצע המרה

 

המלצות לאופטימיזציה

  • Instream – העברת המסר בחמש השניות הראשונות של הסרטון
  • הוספת מכסת תדירות
  • לנסות 3 סוגי מיקוד שונים למודעות הוידאו
  • הוספת  call to action

תמחור

  • ברשת המדיה התמחור הוא לפי cpc ו  cpm
  • וידאו – cpv בלבד.

ערוץ יוטיוב

יש לוודא שהסרטון המבוקש לא נמצא במצב של private אחרת לא נוכל להעלותו לפרסום