גוגל אנליטיקס 4

לגוגל אנליטיקס 4 ארכיטקטורה חדשה: אם הקונספט העיקרי ב-Universal Analytics היה Sessions - הכוונה לביקורים באתר וצפיות בדף, בגוגל אנליטיקס 4 הפוקוס הוא על Events- אירועים  
אירועים יכולים להיות כל פעולה שהיא בעלת ערך עבורך: קליקים, צפיות בדף, שליחת טופס לידים, ואפילו אירועים מותאמים אישית אשר יוגדרו לאחר סקירה ראשונית של האתר. לשינוי זה בארכיטקטורה יש השלכות חיוביות רבות: GA4 יכול לאסוף הרבה יותר נתונים מאשר Universal Analytics. GA4 מספק הרבה יותר תובנות לגבי מה שאנשים עושים באתר או באפליקציה שלך. ניתן להשתמש ב-GA4 כדי לעקוב אחר כמעט כל דבר - לא רק תנועה לאתר. מעקב חוצה מכשירים ופלטפורמות: אחת התכונות הבולטות של GA4 היא היכולת שלו לעקוב אחרי משתמשים בין מכשירים ופלטפורמות מרובות ניתן לקבל תמונה מלאה על האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם המותג: באתר, באפליקציה לנייד או בשניהם. חשוב לדעת שהחל מה-1 ביולי 2023 ייפסק עיבוד הנתונים בנכסי Universal Analytics רגילים ולכן הדגש הוא להגדיר נכס GA4 לאתר ו / או למערכת הפרסום גוגל אדס כדי להתחיל לאסוף נתונים. צוות האנליזה של קהונה דיגיטל מספק התקנה והטמעה של דש בורד אשר יוכל במיידי לתת מידע חיוני על התנהגות הגולשים באתר.