גוגל אנליטיקס 4
לגוגל אנליטיקס 4 ארכיטקטורה חדשה: אם הקונספט העיקרי ב-Universal Analytics היה Sessions - הכוונה לביקורים באתר וצפיות בדף, בגוגל אנליטיקס 4 הפוקוס הוא על Events- אירועים
אירועים יכולים להיות כל פעולה שהיא בעלת ערך עבורך: קליקים, צפיות בדף, שליחת טופס לידים, ואפילו אירועים מותאמים אישית אשר יוגדרו לאחר סקירה ראשונית של האתר.
לשינוי זה בארכיטקטורה יש השלכות חיוביות רבות:
GA4 יכול לאסוף הרבה יותר נתונים מאשר Universal Analytics.
GA4 מספק הרבה יותר תובנות לגבי מה שאנשים עושים באתר או באפליקציה שלך.
ניתן להשתמש ב-GA4 כדי לעקוב אחר כמעט כל דבר - לא רק תנועה לאתר.
מעקב חוצה מכשירים ופלטפורמות: אחת התכונות הבולטות של GA4 היא היכולת שלו
לעקוב אחרי משתמשים בין מכשירים ופלטפורמות מרובות
ניתן לקבל תמונה מלאה על האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם המותג: באתר, באפליקציה לנייד או בשניהם.
חשוב לדעת שהחל מה-1 ביולי 2023 ייפסק עיבוד הנתונים בנכסי Universal Analytics רגילים ולכן הדגש הוא להגדיר נכס GA4 לאתר
ו / או למערכת הפרסום גוגל אדס כדי להתחיל לאסוף נתונים.
צוות האנליזה של קהונה דיגיטל מספק התקנה והטמעה של דש בורד אשר יוכל במיידי לתת מידע חיוני על התנהגות הגולשים באתר.