Social links

03-6444200    

Genomit סיפור לקוח

Genomit סיפור לקוח

נכנסתם להיריון ? מזל טוב! בשנים האחרונות תחום בדיקות גנטיות בהיריון תפס תאוצה ובדיקת Genomit , גנומיטי מאפשרת לבצע בדיקות גנטיות בהיריון כבר מהשבוע ה 10 להיריון..

 גנומיטי היא בדיקת דם לא פולשנית, הראשונה והיחידה שמצליחה לבדוק כל כרומוזום בגנום העובר ברמת הקריוטיפ (מערכת הכרומוזומים). הבדיקה בחסות גנומיטי נותנת את האפשרות הטובה ביותר לאבחן האם לעובר יש מומים ו/או תסמונות בשלב מוקדם של ההריון –  מבלי לסכן את ההריון בבדיקת מי שפיר .

הבדיקה המדוברת נקראת בדיקת NIPT.  מדובר בבדיקת DNA עוברית. בניגוד לבדיקות מי שפיר וסיסי שליה, אשר ידועות ככאלו המעלות את הסיכוי להפלה, בדיקת NIPT לא מהווה סיכון להמשך ההריון. הבדיקה מומלצת ל: נשים בנות 35 ויותר, לנשים שבמשפחתן או במשפחה של בן זוגן ישנה היסטוריה של בעיות כרומוזומליות, לנשים המוגדרות כבעלות הריון בסיכון, ובמצב שבו התגלו ממצאים רכים בבדיקת האולטרסאונד.

חברת קהונה אינטראקטיב, אשר מספקת אסטרטגיה דיגיטלית, שירותי מדיה , קמפיינים, בניית ועיצוב אתרים ואחסון, היא האחראית על אתר גנומיטי.

מה חברת  קהונה עושה עבור GenomiT:

פיתוח אתר בפלטפורמת WordPress – בניית אתר וורדפרס מבוססת על קוד פתוח ומאפשרת גמישות רבה, כך שלמעשה ניתן ליצור ללקוח (במקרה הזה גנומיטי) אתר המותאם לו באופן אישי על פי חזון ועיצוב. כך אכן היה (דוגמא: טופס פופ אפ למילוי פרטים לבדיקה והתייעצות בצד שמאל של העמוד הראשי). הלקוח מקבל שליטה מלאה באתר. מדובר במערכת ניהול ידידותית וקלה לתפעול, ובכך למשתמש לא קיימות המון אפשרויות לבלבול.

  • חיבור האתר ל- Google Analytics לצורך מדידה ויצירת Events – גוגל אנליטיקס היא מערכת ניטור שמאפשרת לקבל אינפורמציה על הביצועים בכל נכס דיגיטלי, בין אם באתר אינטרנט או בדפי נחיתה. לגוגל אנליטיקס יש לא מעט יתרונות (מערכת חינמית, הטמעה בסיסית יחסית קלה, ניתן להצליב נתונים בצורה נוחה). יצירת איוונט – איוונט זה סוג של היט (אינטרקציה), ששולח מידע לגוגל אנליטיקס על פעולה שהגולש עשה באתר בלי שנטען דף נוסף. באתר גנומיטי, כאשר הגולש הגיע לטאב/דף הוידאו באתר אנחנו נשלח Pageview (מידע שנשלח ואומר לגוגל אנליטיקס שהגולש צפה בדף מסוים באתר). כאשר הוא ילחץ על play באחד הסרטונים אנחנו נשלח Event כדי לעקוב אחרי הלחיצה הזו. הסיבה שאנחנו שולחים Event ולא Pageview היא מכיוון שכאשר הגולש לחץ על play הוא עדיין נשאר באותו דף שהוא היה קודם, ולא קרה שום אירוע נוסף של טעינת דף.
  • חיבור ל- Google Search Console לקבלת נתוני ביצועים ושאילתות חיפוש – אחד הכלים שבו משתמשת החברה לפיתוח האתר הוא הסרץ' קונסול. הוא מאפשר לבעלי אתרים להבין ולנתח מידע רב על המתרחש באתר ועל המשתמשים שגולשים בו. בעזרתו ניתן לצפות במגוון רחב של נתונים כמו כמות תנועת משתמשים אל האתר, מילות חיפוש אורגניות שהמשתמשים הקלידו ובסופו של דבר נכנסו אל האתר, כמות הקלקות על מילות מפתח, האם המשתמשים גלשו לאתר בעזרת מחשב שולחני או מכשיר נייד, רשימת העמודים הנצפים ביותר באתר, קישורים חיצוניים, קישורים פנימיים ועוד. אחד האזורים השימושיים של ה- Search Console, בעזרתו אנו יכולים לקבל הבנה אמיתית על מה שקורה בשטח – כלומר בעמודי התוצאות של גוגל, הוא ניתוח החיפושים. נכון להיום, כלי זה מציג כמה פרמרטים שונים כמו: שאילתות – על אילו חיפושים האתר נחשף בפרק זמן מסוים (ניתן לקבל מידע עד 3 חודשים אחורה). סה"כ קליקים – כמה לחיצות הובילו לאתר בפרק זמן נתון. סה"כ הופעות – כמה פעמים האתר נחשף בתוצאות בפרק הזמן הנתון (כולל חיפושים של תמונת, וידאו וכו') וגם שיעור קליקים ממוצע (CTR) – אחוז ההקלה בפרק זמן נתון. באתר גנומיט, אליו כמובן הותקן הסרץ קונסול באמצעות קוד אנליטיקס, ניתן לראות במערכת כי השאילתות המובילות בשלושת החודשים האחרונים מבחינת הקלקות הן: גנומיטי, genomit ובדיקת nipt כשמרבית ההקלקות מגיעות מהמכשיר הנייד לעומת המחשב השולחני והטאבלטים השונים. לפי נתונים כמו אלו שצוינו למעלה, ניתן לשנות בזמן אמת ולהתאים על פי המסקנות שמתקבלות.