מדיה

צוות המדיה בקהונה מתמחה בניהול קמפיינים בפלטפורמות הפרסום המובילות.פרסום ב  Google Ads תוך שימוש בכל סוגי הקמפיינים. חיפוש, GDN , מקסימום ביצועים , רימרקטינג.פרסום בפייסבוק ואינסטאגרם והפעלת קמפיין חשיפה , Lead Generation והמרות.כתיבה ופרסום כתבות בטאבולה ובאאוטבריין והפצה ברשת.קמפיין וידאו יוטיוב,פייסבוק וטאבולה. כל הקמפיינים מחוברים למערכת ניהול קמפיינים לצורכי בקרה וגיבוי. 
גדלים נפוצים לקמפיין דיגיטל Google Ads
מובייל


320 x 50,320 x 100,250 x 250 – Square200 x 200 – Small SquareComputer Ads
דסקטופ


300 x 250336 x 280 – Large Rectangle728 x 90 – Leaderboard300 x 600 – Half-Page Ad160 x 600 – Wide Skyscraper120 x 600 – Wide Skyscraper970 x 90 – Large Leaderboard468 x 60 – Banner250 x 250 – Square200 x 200 – Small Square

469X60




728X90




250X250




120X600

בנוסף, ישנה אפשרות להקמת מודעות רספונסיביות לרשת המדיה ובאנר רספונסיבי באמצעות הכלים של גוגל.במידה ותבחרו באופציה זו יש לעדכן לוגו, תמונות רלוונטיות וטקסטים למודעות והמודעות יראו כך :

    

גדלים מומלצים לפייסבוק

 כדי שקמפיין פייסבוק ייראה טוב בכל הפלטפורמות יש לייצר את הגדלים הבאים: 
1080X1080 1200X628 1080X1920 pixels
  חשוב להתאים את הגדלים ולא להשתמש בעורך המודעות של פייסבוק כדי לקבל התאמה מושלמת לסטורי ולאינסטאגרם.    

צוות המדיה בקהונה מתמחה בניהול קמפיינים בפלטפורמות הפרסום המובילות.

פרסום ב  Google Ads תוך שימוש בכל סוגי הקמפיינים. חיפוש, GDN , מקסימום ביצועים , רימרקטינג.

פרסום בפייסבוק ואינסטאגרם והפעלת קמפיין חשיפה , Lead Generation והמרות.

 כתיבה ופרסום כתבות בטאבולה ובאאוטבריין והפצה ברשת.

קמפיין וידאו יוטיוב,פייסבוק וטאבולה. כל הקמפיינים מחוברים למערכת ניהול קמפיינים לצורכי בקרה וגיבוי.

  

סוגי קמפיינים    Google Ads

מערכת הפרסום  Google Ads מאפשרת בחירה של סוגי קמפיינים בהתאם לצורכי העסק.

ניתן לבחור מטרות כגון : מכירות,לידים,תנועה לאתר, התעניינות ברכישה של מוצר, מודעות למותג ופוטנציאל החשיפה וקידום של אפליקציות.

לאחר שנבחרת המטרה יש לבחור את סוג הקמפיין מתוך רשימה קיימת שמאפשרת המערכת .

סוגי הקמפיינים הזמינים( עשויים להשתנות בהתאם לבחרית היעד).

חיפוש, ביצועים מקסימליים – כלי מצוין המאפשר חשיפה מקבימלית בכל הכלים שיש לגוגל להציע, רשת המדיה GDN, Smart, Discovery – הכולל הפעלתמודעות ביוטיוב וג'ימייל

  

וגדלים מומלצים  Google Ads

  

סוגי קמפיינים  Facebook Ads Manager

 

מערכת הפרסום של פייסבוק מנהלת קמפיינים בפייסבוק ובאינסטאגרם. כאשר מגדירים קמפיין ניתן להגדיר פרסום בפייסבוק בלבד, אינסטאגרם בלבד או בכל פלטפורמות המדיה העומדות לרשות רשת המדיה של פייסבוק.

לפייסבוק מספר סוגי קמפייניים :

  

Awareness – קמפיין שעיקרו הרחבת המודעות למותג דרך חשיפות ווידאו.

  

Traffic – קמפיין אשר מייצר תנועה לאתר דרך הקלקות  - טוב לתחילת קמפיין וצביעת קהלים

 

  

קמפיין לידים  - משמש ליצירת לידים רלוונטיים לעסק. דרך המרות מעמוד הנחיתה או טופס הלידים של פייסבוק.

 

ניתן לבחור גם קמפיין  ENGAGEMNET   , קידום אפליקציות ומכירות.

  

גדלי באנרים מומלצים למערכת הפרסום של פייסבוק – אינסטאגרם.